Velká návštěvnost webových stránek je to nejcennější, co web může mít, neboť právě díky četnému zobrazení lze vydělávat peníze – a co si budeme povídat, https://cs.bab.la/slovnik/cesky-anglicky/pov%25C3%25ADdat právě o to ve většině případů jde. Pokud této návštěvnosti chcete dosáhnout, nezbude vám pravděpodobně nic jiného, než si nastudovat pravidla optimalizace webu a striktně je dodržovat.
Optimalizaci stránek můžeme rozdělit na in page a off page SEO. In page neboli faktory, které můžete ovlivnit v administraci stránky, je snadné dodržovat. Stačí si hlídat správný popis rubrik a kategorií, časté používání klíčových slov, používání nadpisů různých úrovní, zvýrazňování textu, uvádění popisů u obrázků a psaní anotací. Tyto pravidla můžete, ale nemusíte používat. Zkrátka je na každém administrátorovi, zda se je rozhodne dodržovat, nicméně pokud si přejete, aby vaše stránky byly pro vyhledávače přehledné a čitelné, dodržovat je budete muset.
Off page faktory je podstatně těžší uvést do praxe. Jedná se především o budování zpětných odkazů. V ideálním případě je síť odkazů budována samovolně návštěvníky webu a zdarma, nicméně jak už tomu bývá, nic není ideální, a proto musíte tvorbě zpětných odkazů pomoct. Je těžké přimět běžné uživatele, aby psali o vaší stránce, nebo sdíleli váš odkaz. Zejména proto zde existuje i možnost nákupu zpětných odkazů.
Jedná se o společnosti, které nabízí psaní reklamních textů s odkazem na váš web. Sice si za takové texty musíte zaplatit, ale zárukou vám je bezchybně napsaný text, který propaguje přímo vaši stránku či blog. Při tvorbě této sítě nezapomeňte, že se počítá každý odkaz – to znamená, že i ty, které používáte vy ve svých textech, nebo při sdílení na sociálních sítích.
Pokud chcete dosáhnout opravdu dobrého výsledku a přejete si mí hodně vysokou návštěvnost, musíte dodržovat in page i off page faktory. Díky souboru všech metod získáte organickou návštěvnost, která vám přinese velké zisky i popularitu.